Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Netflix, müşterilere DVD göndererek fiziksel medyadan para kazanıyordu. Her ne kadar bu hizmet yakın zamanda durdurulmuş olsa daGörünüşe göre şirket bir kez daha geçmişe yaslanıyor. İlk olarak Bloomberg tarafından duyurulduğu üzere, Yayın devi, garip bir şekilde Netflix House olarak adlandırılan bir dizi fiziksel perakende satış noktası açmaya karar verdi. Görünüşe göre Netflix, ‘Netflix Evleri’ni kurarak film ve dizilerinin başarısını yeni bir seviyeye taşımayı planlıyor.
Mağazalarda Netflix’in popüler dizilerine özel ürünler satılacak. Netflix Evi İşletmeler ayrıca yemek ve canlı deneyimler de sunacak. Son olarak ilk iki konumda Squid Game’i temel alan bir parça yer alacak.
Netflix House ayrıca hayranlarını heyecanlandırmak için popüler dizilere ve canlı performanslara dayanan dönüşümlü sanat enstalasyonlarına da yer verecek. Buna ek olarak, tesis bünyesindeki restoranda, yayıncının önceden hazırlanmamış yiyecek temelli reality şovlarının çoğunda yer alan yiyecek ve içecekler de servis edilecek. Menü, hızlı gündelik yemeklerden üst düzey yemeklere kadar değişecektir.
ABD’de ilk iki lokasyonun 2025’te açılması bekleniyorancak Netflix nerede olduğunu söylemedi ve daha sonraki bir tarihte daha fazla küresel satış noktası eklenecek. Şirketin tüketici ürünlerinden sorumlu başkan yardımcısı Josh SimonBloomberg’e müşterilerinin film ve TV şovları dünyasına dalmayı sevdiklerini ve bunu bir sonraki aşamaya nasıl taşıyabilecekleri konusunda çok düşündüklerini söyledi.
Netflix, Stranger Things gibi dizileri ve yemek pişirme realite şovlarını tanıtmak için geçmişte dünya çapında bir dizi pop-up deneyimi başlatmıştı. Şirket hâlâ menüler, konumlar ve diğer her şeyle ilgili ayrıntıları tamamlıyor. Sonuçta mağaza açmak için bir yıldan fazla zamanları var.
Yorum Yaz