e
sv

Mcdodo ikinci deneyim mağazasını İstanbul’da açtı

Gelişen teknolojilerle birlikte her geçen gün büyüyen mobil aksesuar pazarı, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ekonomik durgunluğa rağmen 2023 yılının ilk 6 ayında bir önceki yıla göre %35 büyüdü. Teknolojik gelişmeler ve hayatın mobil hale gelmesiyle her geçen gün büyüyen pazar, Türkiye’de 40 milyon adet ve 20 milyar TL büyüklüğe ulaşacak.

2018 yılında Metro İletişim Aksesuarları AŞ. ile Türkiye pazarına giren global mobil aksesuar markası Mcdodo büyümeye devam ediyor. Farklı kategorilerde 750’ye yakın ürünü bulunan Mcdodo, Türkiye pazarında franchise vermeye başladı.

Mcdodo’nun Konya’dan sonra ikinci deneyim mağazası olan İstanbul Tahtakale mağazasının açılışında konuşan Mcdodo Türkiye Dünya Başkanı He Jinhong, Mcdodo Türkiye’nin son 3 yılda beklentilerinin çok ötesinde bir performansla hızlı bir büyüme yakaladığını ve örnek teşkil ettiğini söyledi. iş modeliyle diğer pazarlara yönelik. Bu yeni mağazacılık stratejisiyle istikrarlı bir şekilde büyümeye devam edeceğine inandığını sözlerine ekledi.

Mcdodo Türkiye Genel Müdürü Mehmet Uçurum, 2023 yılında satış noktası sayısını 3 kat artırarak e-ticaret siteleri ve sanal pazaryerlerindeki satışların yanı sıra perakende noktaları oluşturduklarını belirtti.

  • Site İçi Yorumlar

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.