e
sv

Instagram yeni reklam konumlarını deniyor…

instagram‘da daha önce reklam görmediğiniz yerlerde yeni reklamlar görmeye hazırlanın… Meta’nın sahibi olduğu sosyal medya uygulaması, işletmelere keşfetmeleri için daha fazla yol sağlamayı amaçlıyor birkaç yeni reklamı birleştirmeye başladı. Bu tedavi yerleşimlerinden biri, reklamları arama muhafazalarına yerleştiriyor. Uygulamada belirli bir terim arayanda “sponsorlu” olarak işaretlenen gönderiler, gerçek sonuçlardan herhangi birine dokunduğunuzda gezinebileceğiniz gözetleyenler içinde görünür. Instagram duyurusunda, yerleşimi yaklaşan aylarda küresel olarak sunmayı planladığını söyledi.

Ayrıca uygulama, işletmecilerin sağladığı kaynakları veya lansmanları size yönlendirmelerine veya bilgilendirmelerine yardımcı olacak bir formatı test etmek için belirli markalarla işbirliği yapıyor. ” bir etkinlik için sergileme “hatırlatıcı reklamlarını” etkinleştirdiğinizde, etkinliğin başlaması bir gün önce, 15 dakika önce ve etkinlik başladığında Instagram’dan geri bildirim alacaksınız. Bu hatırlatıcılar, diğer herhangi bir Instagram bildirimi gibi kilit ekranınızda tutuyor.

Meta’nın gelirinin ağırlıklı reklamcılık oluşturma ve şirketin üç aylık gelirinin ilk kez azaltılması bir yılın ardından reklamlardan para kazanmanın yeni yollarının aranmasının ağırlığını kullanarak kullanma.

Komutanlık yıllık reklam geliri 2021’de 114,93 milyar dolardan 2022’de 113,64 milyar dolar geriledi. Meta son aylarda ciddi kemer sıkma politikalarına yöneldi ve Kasım ayında ilk toplu işten çıkarmalarla 11.000’den fazla çalışanı istihdam çıkardı. Sadece birkaç gün önce şirket başkanı Mark ZuckerbergMeta’nın 10.000 işçiyi daha fazla işçi çıkardığını ve bölümlerinin Nisan ve Mayıs bilgisayarlarını yeniden yapılandıracağını duyurdu.

  • Site İçi Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.