Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Giyim devi Levi’s, Amsterdam merkezli Lalaland.ai ile işbirliği yaparak yapay zeka mankenlerini kullanmaya başlayacak. Hollandalı stüdyo daha önce Calvin Klein ve tommy hilfiger ile de çalıştı. Levi’s, yapay zeka ile yaratılan avatarlarla daha kapsayıcı, kişisel ve amaçlı bir deneyim sunmayı amaçladığını düşünüyor.
Bir basın kuruluşu Levi Strauss & Co., yapay zeka tarafından oluşturulmuş amaçlı mankenler kaynaklı dijital moda yapıcı Lalaland.ai ile yeni bir ortaklık kurduğunu duyurdu. Şirket, bu yüzyılın ilerleyen zamanlarında, bir insan mankene ödeme yapma yerine kıyafetlerini sergilemek için yapay zeka tarafından üretilen bu mankenleri kullanarak projeyi test etmeye çalıştığını belirtiyor.
Şirket, AI tarafından üretilen mankenlerin insan modellerini “tamamlamak” için Verilerini ve ürünlerini ürünleri için manken yetiştirme ve çeşitliliğini sürdürülebilir bir şekilde artıracağını söylüyor.
Levi Strauss & Co.’nun teknoloji stratejisi başkanı Amy Gershkoff Bolles, insan mankenlerin içine su serpecek açıklamalarda bulundu. Bolles, genel şirket kıyafetlerini sergileyen manken çeşitliliğini geliştirmeye yardımcı ürünlerini, insan mankenlerin yerini muhtemelen hiçbir zaman tam olarak alamayacağını söyledi: “Yapay zeka muhtemelen bizim için insan mankenlerin yerini asla tam olarak alamayacak olsa da, bunun gibi bir deneyim için bize sağlayabileceğimiz potansiyel yetenekler için heyecanlıyız. Moda ve uzunlukta hem bir sanat hem de bilim olarak gördüğü ve daha çeşitli ve kapsayıcı bir müşteri deneyimi yolculuğumuza devam etmemize yardımcı olması gereken yüksek kaliteli teknolojiye sahip bir şirket olan Lalaland.ai ile ortaklığın varlığının heyecanını barındırıyor.”
Şirket, şu anda moda dünyasının ulaştığı her birini sergileyen yalnızca tek bir manken görmenin yaygın olduğunu söylüyor. Levi Strauss & Co., yapay zeka tarafından görülen görüntülerle ürünleri kendilerine ait daha fazla modelde görmeyeceklerini, daha kişisel ve kapsayıcı bir alışveriş deneyimi yaratabileceğini düşünüyor.
Yorum Yaz