Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
CNBC’nin haberine göre Nokia telefonların üreticisi HMD Global gibi, 2000’li yılların başında kullanılanlara benzer milyonlarca mobil cihaz satmaya devam ediyor. Buna “özellikli modeller” olarak bilinen, GPS veya hotspot gibi ek donanıma sahip geleneksel kapaklı veya kanatlı modeller da dahil.
Habere göre bu ilginin nedeni Z Kuşağının ekran süresinin kısıtlamaları olmasını istiyor.
Akıllı telefonlardan önce bazı sınırlamalara sahip cihazlar kullanılıyordu.
ABD’de 2022 yılında HMD Global’in kapaklı telefon satışları arttı ve binlerce telefon satıldı. Şirkete göre, aynı zamanda HMD’nin küresel boyutu telefon satışları düştü.
Counterpoint Research’e göre, 2022’de bu tarz telefon satışlarının neredeyse %80’i Orta Doğu, Afrika ve Hindistan’dan geldi. Bununla birlikte, ABD’deki gençlerin bir bölümü akıllı olmayan veya minimalist telefonlara geri dönüşüyle bu sayının geleceğini düşünüyor.
SOSYAL MEDYADA DAHA AZ ZAMAN GEÇİRMEK…
Punkt ve Light gibi yolcuları, telefonlarında ve sosyal ortamlarında daha az zaman geçirmek isteyenlere yönelik cihazlara satarak bu yolculukları karşılıyor. YouTube’da da bu kabloları tanıtan çok sayıda influencer bulabilirsiniz.
Light’ın kurucu ortağı Joe Hollier, “Light telefonla yapma yaptığımız şey aptal bir telefon oluşturma değil, barındırması gereken teknoloji karşıtı olmayan; birinci sınıf, minimal bir telefon oluşturma. seçmekle ilgili” diyor.
Yorum Yaz